דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזורי ברצלונה לתיירים 

מאת    [ 08/08/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 4195 פעמים ]

ברצלונה היא עיר של רחובות, אתרים, אטרקציות, קניות, ניגודים וקסם קמעונאי משובח. מסלול הקניות הידוע של העיר ובכל ספרד הוא "קו הקניות של ברצלונה" אשר מציע עולם שלם של מותגים איכותיים מובילים מכל העולם באזור אחד. מסע קניות בברצלונה יפתח לכם את הדלת והכיס לאוסף מפתיע ואיכותי של חנויות המציעות את המגמות האחרונות בתחום האופנה. אך גם מוזיאונים, ארכיטקטורה, עיצוב, אמנות ותרבות העיר מציעה במגוון תחומים, צבעים וקווים. כל מה שאתה צריך כדי לחוות את אורח החיים בברצלונה זה להצטייד מראש ולהוריד את מפת ברצלונה המעודכנת ופשוט לטייל.

אזור - Port Vell, La Rambla
הגרעין ההיסטורי של העיר ברצלונה, עם אזור שוק "La Rambla" העמוס של העיר, השדרה הצבעונית ביותר בכל ברצלונה. אסור הרבאל ומחוזות ריברה והרובע הגותי, שם תוכלו למצוא חנויות מסורתיות וחנויות מודרניות בכפיפה אחת לשנייה עם תרבות, צבעים וריחות אותם תמצאו רק בברצלונה. ."Barnacentre", "El Corte Ingles" ו "Maremagnum" הפכו את האזור הזה של ברצלונה למרכז הקמעונות הגדול ביותר בכל מחוז קטלוניה. בסמוך לאזור זה נמצא ה-"Montjuïc", גבעה רוויה בהיסטוריה, צבע וקסם עם מרכז אמנות גדול ה-"Poble Espanyol", כפר ספרדי עתיק ומרהיב הנמצא במרכזה. מקומות עניין נוספים שמומלצים לביקור הם: "Palau de la Música Catalana", "Gran Teatre del Liceu", "Mirador de Colom" ועוד.

אזור - Modernisme
אזור Modernista בעיר ברצלונה הוא אחד האזורים המרהיבים והמפתיעים ביותר בעיר שם תמצאו את החנויות השונות והמפתיעות ביותר של ברצלונה. בשדרת רוזה (Bulevard Rosa) ניתן למצוא את אזור הקניון המציע את מיטב התוצרת קמעונאית של המותג ברצלונה. עם חנויות מותגים ספרדיות, בוטיקים ורוכלים, מקומות העניין באזור זה הם "פארק גואל", ""Casa Amatller, "La Pedrera", " Teatre Nacional de Catalunya" ועוד.

אזור – Diagonal
האזור העסקי, כלכלי  של ברצלונה המרכז מבחר גדול של חנויות וקניונים קטנים ואופיין משני חלקים. הראשון משתרע בין "Passeig de Gràcia" לבין "Plaça de Francesc Macià", והאזור השני משתרע בין "L'Illa Diagonal" לבין "El Corte Inglés". שני אסורים ענקיים אלו משלימים את אזור "קו קניות בברצלונה" הידוע והמפורסם כל-כך. מקומות עניין באזורים אלו: ""Palau Reial de Pedralbes, "Camp Nou", "Torres Trade" ועוד.

אזור - לה רוקה וילאג'
עם מעל 100 מותגים מובילים הכוללים הנחות של עד 60% לאורך כל השנה לה רוקה וילאג' הוא אזור קניות ענקי ניתן לומר ה- outlet של ברצלונה. רק 40 דקות מברצלונה, בדרך לקוסטה בראווה, הכפר הזה בסגנון הקטלאני המושלם שלו כולל מגוון רחב של שירותים: משרד תיירות, חנויות פטורות ממס, מסעדות עם אזורי ישיבה בחוץ, אזורי משחק לילדים ועוד.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - אלון מורדכי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב